26 Ekim 2009 Pazartesi

Ulusal Devlet...

Bir kez daha merhablar.

Az önce okuduğum haberin siniriyle yazdığımı belirtmek isterim. Cümlelerimi silip silip yazıyorum ters bir kelime etmemek için ama hakikaten ülkede anormal işler olmaya başladı. Dağdan indirilen hainler için törenler yapıldı, savcı ve hakimler ayaklarına kadar gitti. Ve serbest bırakıldılar. Bu konuda yorumu size bırakıyorum. Ama az önce de ajanslardan geçen haber: savcılar 5 askere ihtarlı mektup göndermiş. Yani ne demek bu? Gelmezseniz, zorla getirtiriz yanımıza!! Bu iki olay arasındaki farkları düşünün. Sonra yapılan muameleri düşünün. Yazıklar olsun; bizi bu hallere getirenlerin, en ağır biçimde ceza almalarını temenni ediyorum.

Ulus devletin suç olarak görüldüğü bir dönemdeyiz. Ulus devleti kuran kim? Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk. Hala Atamızın yaptıklarını sindiremeyenlerin olduğu ülkemizde, eminim herkesin yapacak bir görevi vardır. Ama o küçük beyinler şunu iyi bilsin, ulus devlet bitmez, kimsenin de bitirmeye gücü yetmez. Planlarınız da öyle daha ilk adımda geri teper işte... Çok ağır ifadeler klavyemden çıkmaya müsait ama zaten burayı okuyanları tanıyorum ve onların da ne kadar bilinçli olduklarının farkındayım. O yüzden fazla yazmıyorum ama içimden geçenlere katıldığınızı hissediyorum..

Hoşça kalın..

Hiç yorum yok: