10 Eylül 2010 Cuma

Ferrari'sine Tüp Taktıran Bilge

Selam tekrar,

Gözlemlediğim bir hususu paylaşmak istiyorum sadece. Sabahleyin yolda en enerjik halimle vücuduma Till Lindemann'ı enjekte ederken, karşıma oturan bir zat dikkatimi çekti. Üstü başı perişan halde, eski püskü diye tabir edilen cinstendi. Yanlış anlaşılmasın sakın, o haline üzüldüm bile, keşke herkesin refah düzeyi hep en yükseklerde olsa, konum bu değil. Bu zat-ı muhterem 5 dk sonra cebinden bir iphone çıkardıktan sonra algım bozuldu. :) Çakma falan mı diye göz ucuyla amcamı gözetlerken, internet erişiminin de çalıştığını gördüm. :D Bu örnek insanlarımızın kişisel ihtiyaçlarını sıralamasındaki bozuklukları gösteriyor bence. Bir insan önce temel ihtiyaçlarını karşılamalıdır kanaatimce. Yeme-içme-barınma-giyinme vs. Ardından aksesuarlar gelir, isteğe bağlı olarak. Kıyafet de neymiş derseniz saygı duyarım ama dış görünüş de bir nevi insanı yansıtan bir olgudur, o yüzden dikkat etmek lazım şartlar elverdiğince.

Benzer bir örnek de gecekonduda oturup da Mercedes'i olan aile. :) Diyecek söz bulamıyorum cidden. :) İnsanların kendini tamin etmesi mi, yoksa hayvanlar gibi 'an'ını düşünmesi midir bu bilemiyorum ama "insan hayvanı" terimini burada kullanmak çok da yanlış olmasa gerek. :)

İstikamet cepheniz, dağılın marş marş. :)

Hiç yorum yok: