10 Haziran 2009 Çarşamba

BING-O

Merhaba hepinize.

Simulasyon sınavına çalışmaya çalıştığım şu arada, bir denememden bahsedeyim dedim. Geçenlerde Microsoft kendi motorunu yayınlamıştı hatırladıysanız. Aklıma gelmişken gireyim dedim. Benim gibi sıkı bir Google kullanıcıysanız, ara yüzü size hiç yabancı gelmeyecektir. Şu an Beta sürümü olarak karşımızda. Ancak yabancı birkaç sitede özelliklerini okuduktan sonra gördüm ki, Amerika'da "preview" modundaymış.

Hangi algoritmaları kullanıyorlar bilmiyorum ama şu an için yaptığım aramalarda gördüğüm kadarıyla Google'a rakip olamaz. Ama bu daha Beta'sı. Tam sürümüne geçince daha sağlıklı bir değerlendirme yapabileceğimizi düşünüyorum.

Arka planda çıkan resimler de Bing'in ilginç yanlarından. ama ben sadelikten yana olduğum için, bu yanını pek de sevmedim. :) Resimlerde bazı yerlerin üzerine gelince size bilgi de veriyor. Resmi sağ alt köşeden değiştirebiliyorsunuz da.

Daha sık kullandığımda, daha detaylı yazarım. Ben her şeye rağmen Forza Google, Forza Beşiktaş diyorum. :)

Görüşmek üzere.

1 yorum:

99 dedi ki...

türkiyede gördüğümüz beta live search'ün arayüz farklı hali gürkan. asıl amacı arama motoru değil daha başka bişi, aramaya yeni bir boyut getirebilecek bi çalışma aslıdna ama görmeden bişi deyemeyiz tabiki.