4 Kasım 2008 Salı

Bitirme Projemi En Nihayetinde Aldım..!!

En sonunda benim de bir bitirme projem var, nasıl mesudum anlatamam. :P Web Servisleri alarak başladıktan bir hafta sonra konum RFID olarak değiştirildi hazırlıklara hızlıca başladıktan sonra kendimi yepyeni bir projede buldum:GSM tabanlı Uzaktan İzleme ve Faturalama.. IBM'in ödüllü yarışmasına kayıtlı olan bu projeye başlıyorum. Umarım sonu güzel olur. :) Hem de eski dostum Java ile proje kodlanacak. Bu kısıtlı sürede biter mi bitmez mi bilmiyorum ama rakip projelere göre 2.5 ay geç başlayacağımız göz önüne alınırsa, biraz fazla mesai yapacağım demektir. :D Tabi tek almadım projeyi, eski efsane MSP grubumuzdan 3 arkadaşım da benimle birlikte. :) Yarışmayı kazanırsak sayfanın değerini yükselteceğim, söz. :) Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok: